søndag den 30. juni 2013

Strömsund og kædeskift

Vi finder en campingplads i Strömsund og satser på at et af de 2 anviste firehjulings værksteder kan fikse det - de har også en cross bane i Strömsund så måske de har en kæde til en Crosser som passer min Africaner?

Det regner ud på aftenen og vi sidder i et køkken og snakker og kigger kort for at finde alternative veje, til hjemturen.

Vi finder også et autoriseret Honda MC værksted i Östersund på internettet, hvis det skulle fejle i Strömsund.





Det hele ender med at jeg står op så jeg kan være på værkstedet kl. 07.00 hvor de åbner i Strömsund hvor vi sov, men de kan desværre ikke hjælpe - jeg kører til Östersund og finder den autoriserede Honda MC forhandler, og aftaler at Bjørn og Christian kan mødes med mig der.

Han kan heller ikke hjælpe, og vil have mig til Sundsvall som ligger 180 km øst på så det er ikke lige det vi helst vil - han ringer til et par andre værksteder i byen, og vi ender ved et Yamaha center som kan hjælpe og jeg får min RK Racing kæde på de gamle tandhjul.

Klokken er nu 1030 og Bjørn får købt sig en regndragt, da han godt kan se hvordan det bliver hvis dagen fortsætter med regn.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar